torsdag 24 juli 2014

En magisk afton.

Gick upp ganska tidigt i måndags trots min jobbhelg. Sol, värme och därför ingen lust att sova och eftersom jag hade några dagar ledigt kände jag att det inte gjorde något. Blev lunch i solen och på eftermiddagen åkte jag och Matilda för att bada vid Skansa. Efteråt hämtade vi söta Jackie och Maria på stationen för att sedan handla och grilla i mitt barndomshem som min kära familj lånat ut. Vi dukade upp ute på vår glasveranda och det såg nästan overkligt vackert ut med solen som lyste mellan träden.  Kan knappt tänka mig en vackrare miljö att äta kvällsmat i. Så blev grillat, massa gott vin och jordgubbar. Vi satt ute länge och pratade om allt möjligt sedan tog vi lite te och myste med tända ljus. Bättre sommarkväll kan man inte önska sig. 














Inga kommentarer: