tisdag 6 maj 2014

My Monday.

En riktigt bra start på veckan, började dagen med massa mail, skolfix och måsten men gick sedan till stan för att luncha med Jenni, Ludde och Leia. En sväng till Skatteverket, sedan mötte jag upp tjejerna från klassen en sväng. Efter min effektiva morgon åkte jag och Rebecca på en liten shoppingrunda, hon fixar på sin balkong och skulle köpa lite blommor och sånt. Efter detta mötte jag upp min klasskompis Maria som skulle bo hos mig tills idag. Vi började vår eftermiddag med ett besök i knalleland och sedan handla inför kvällens middag. När vi kom hem till mig igen så invigde vi gymmet som finns i vårt bostadshus. Såå sjukt Nice. Vi hade gymmet själva och kunde köra ett riktigt grymt pass. Efter träningen lagade vi underbar middag då även Lollen kom på besökt. Vi gick sedan ner för att basta, en fin liten tradition vi börjat med. Kvällen avslutades med te,  jordgubbar och massa tjejsnack. Bästa måndagen. 






Inga kommentarer: