tisdag 29 april 2014

Soliga måndag.

Ännu en solig och varm dag har passerat. Detta vädret är verkligen för bra för att vara sant. Men njuter av varje sekund. En annan sak som är för bra för att vara sant är att jag fått spendera dagen med två av mina allra bästa vänner och en söt bebis. Min vecka kunde inte börjat bättre, när jag vaknade i morses fixade jag med lite uppackning efter helgen samt svarade på massa mail och annat viktigt. Sedan tog jag en promenad upp till Jenni och Leia. Vi satt ute och myste, sedan gick vi till stan för att luncha med farmor, Leif och faster. Åt supergod grekisk mat och kunde sitta ute och njuta av värmen. På eftermiddagen kom Jackie och vi alla fyra var samlade. Vilken lycka, kändes nästan overkligt. Sedan har vi umgåtts resten av dagen, fika på uteservering, mys i parken, hem till mig, fotning och såklart massa skratt som alltid när vi ses. En perfekt måndag på alla sätt, evig kärlek <3 







Inga kommentarer: