söndag 25 november 2012

Lång, rolig och händelserik dag.

Vilken dag det har varit. Upp tidigt för att fixa det sista på Åhaga, sedan från det att julmarknaden öppnade tills att den stängde var det fullt fart i vår monter, trots 5 personer i personalstyrkan hade vi inte en lugn stund, vilket ju förstås var jättekul då de tyder på att folk verkligen uppskattade och gillade våra grejer. Jag hade tänkte blogga under dagen men då jag inte ens hann äta fick jag hoppa över de..
Efter Åhaga unnade vi oss ett restaurangbesök och efter de åkte jag till min fina Emelie för att planera inför halv åtta hos mig. Kvällen slutade sedan på viskan med min söta Madde.
En lång och händelserik dag helt enkelt!

Här kommer lite bilder från dagen.

Ni som inte var på julmarknaden under lördagen har fortfarande en chans att åka imorgon. Som En jättemysig söndagsutflykt.

Inga kommentarer: