söndag 11 mars 2012

Firande.

Nu är söndagen redan här, och idag är det pappas födelsedag! Så ett stort grattis vill jag önska honom här på bloggen, också ska jag väl tillägga eftersom vi även har firat honom men frukost, tårta, ballonger och paket idag!

Ja egentligen började firandet redan igår, då vi på kvällen gjorde en lyxig trerätters- middag tillsammans! Det bjöds på räksoppa, ryggbiff med rödvinsås och potatispure och en chokladtårta till efterrätt! Lyxig och trevlig kväll hade vi tillsammans!

Dagen igår var också väldigt mysig! Jag och mina bröder Oscar och Robin åkte på road trip och shopping-dag och hade väldigt roligt och mysigt tillsammans! Vi köpte present till pappa och ballonger och tutor mm som vi använde idag när vi dukade till kalas-frukost.

Har haft väldigt bra dagar i Falkenberg och nu ska jag åka tillbaka till Borås för att träffa Lollen och njuta av helgen och ledighetens sista dag.

PUSS

Inga kommentarer: