lördag 24 mars 2012

Fantastiskt.

Godmorgon, är uppe alldeles för tidigt för att vara lördag! Men idag är det värt det, för vi ska på rolig ÅF-träff på Reprint. Kommer uppdatera senare om vår dag.
Men nu tänkte jag berätta lite om den underbara gårdagen!
Som inleddes med tenta och slutade med tentafest. Ja det var alltså tenta igår, kändes ganska svår, men när vår lärare la ut facit och vi rättade visade det säg att jag nog till och med fått Vg, och det kändes såå kul och skönt att kunna lägga ännu en kurs bakom sig!!
Igår var det även den varmaste, finaste vårdagen hittills och vi firade tentan och helgen med en supergod lunch på viskans uteservering, underbart!
Efter lunch åkte vi till Maria i Göteborg för att fixa oss för kvällens tentafest, där temat var Disney och jag skulle vara törnrosa!

Vi hade sedan en fantastisk kväll tillsammans, jag är såå glad för min underbara klass och ett stort tack till alla som var med och arrangera det hela!

Hann inte fota så mycket.. Men här är i alla fall lite bilder..

Puss på er.

Inga kommentarer: