fredag 17 februari 2012

Samarbete.

Att samarbeta är något som hör till vardagen, speciellt i mitt liv, allt blir så mycket roligare om man samarbetar och många av livets uppgifter kräver faktiskt ett gott samarbete!

Denna veckan har speciellt gått i samarbetets tecken, då jag och jossan skrivit hemtenta tillsammans, en litteraturöversikt, där vi valde att skriva om bedömning vid rekrytering, ämnet kändes väldigt intressant och när vi sedan gick igenom de vetenskapliga artiklar vi valt kände vi att de nog skulle kunna bli ett väldigt bra arbete, så nu har vi alltså samarbetat hela veckan och idag blev vi klara!! Vi var båda väldigt nöjda och glada efter denna trevlig och intressanta vecka och firade de hela med en supergod lunch på Viskan.

Att det dessutom är helg gör bara saken ännu bättre och jag sitter nu på bussen på väg till min fina Jackie i Göteborg där jag ska spendera kvällen och dagen imorgon, ska bli så trevligt och mysigt!

Här kommer lite bilder från veckan och de dagar som hittills varit, visar även en bild på mitt nya underbara påslakan-sätt som ja bara älskar och de fina rosa tulpanerna som just nu står på mitt rum och är vackra. Puss och kram.

Inga kommentarer: