torsdag 23 februari 2012

Nöjd.

Åh va det är bra att kunna blogga på mobilen, idag tog ja bussen in till stan och sitter nu på bussen hem och då är det en perfekt stund att passa på att blogga, eftersom jag dessutom tycker att det tar lång tid att lägga in bilder på datorn för att sedan fixa dessa och lägga upp dem på bloggen är detta kanon.

Föreläsningen jag var på idag om svåra samtal var så intressant. Det var en psykolog som höll i de hela och han hade närmare 40 års erfarenhet så det var väldigt givande att lyssna på honom och efter föreläsningen kände jag att denna utbildningen tar mig åt rätt håll.
Vilket känns underbart.
Efter denna givande föreläsningen var det fika på viskan som gällde, denna gången med några av mina underbara klasskompisar. Alltid lika mysigt!!

Men nu vill jag hem och fortsätta måla och designa. Har så mycket inspiration just nu. Tänkte att jag kanske imorgon skulle ge er en liten förvisning på det jag gör, inte helt omöjligt.

Puss från en nöjd Malin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul följa dig på bloggen.Lycka till med studierna och din design.Mormor och morfar.