måndag 20 februari 2012

Mina dagar i Falkenberg.

Nu är jag på väg hem till Gånghester igen efter min minisemester!

Har haft ett par trevliga dagar i Falkenberg, tre-rätters, film-mys, strand-fika, shopping-geeks och annat kul.
Mina lediga dagar har varit fantastiska men imorgon börjar en ny kurs och de kommande veckorna kommer att ägnas åt psykosociala aspekter. Ska bli spännande.

Innan jag avslutar kvällens inlägg tänkte ja visa liter bilder från Falkenberg!
Fotade några fina bilder på stranden och tog faktiskt några på mitt andra hem som jag tänkte visa här på min blogg. Enjoy.

2 kommentarer:

sigrid sa...

Såg i ett gammalt blogginlägg att du varit på loppis i Limmared. Finns där mer än en? Stor? Bra? Alltid trevligt med nya loppisar att åka till!

Malin sa...

Ja, när vi åker dit brukar vi besöka en som heter butik återbruk, den är stor, men man får ha lite tur så inte alltid jag hittar något, men väl värt ett besök. Vi brukar även besöka en lite dyrare loppis och en antikaffär där som är lite trevliga och nu sist hade det även öppnat en kommissionsloppis där som heter All-ting, så de är väl vart ett besök!