fredag 24 februari 2012

Lite nytt.

Har så mycket inspiration nu och kände att när jag ändå fotade och började fixa för MalitzaGrace-blogg var det lika bra att förnya min vardags-blogg också, så nu får den se ut såhär ett tag, finns ju så mycket olika sätt att göra på men känner mig ganska nöjd.

Som jag lovade kommer här lite bilder från mina designer, eftersom jag inte är helt klar med blogg och allt så blir det bara en smyg-titt på vad som kommer.











Jag vill även i detta inlägg passa på att tacka min underbara mormor och morfar. Det är deras förtjänst att jag kan designa och producera så mycket. Är så tacksam att min mormor och morfar sågar ut och fixar mina designer så att jag sedan kan måla och göra i ordning dessa. Och tilläggas ska att dom är bäst på detta!! Så TUSEN TACK till er för allt underbart ni gör för mig.


Mormor och morfars helt underbara bröllopsfoto.

Nä,nu får jag nog ta tag i pluggandet lite och förbereda för kvällen, då jag ska på födelsedagsfirande för Jossan.

KRAM MALIN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tackar för bilden,snart 50års den togs....Var har åren tagit vägen,,men vi ju fina barn och barnbarn som vi gläder oss åt.. Kramar Mormor och morfar.

Anonym sa...

ett väldigt vackert foto. Och ni är lika vackra idag! kram A