onsdag 15 februari 2012

Fina.

Det finns så många fina människor i min närhet, och jag är så tacksam att just jag har haft sån tur att få just dessa i mitt liv. Tack.

Är just nu på väg till en av mina fina, nämligen jossan, hon och jag skriver som ja nämnt en hemtenta tillsammans denna vecka och idag ska vi va hos henne hela dagen och skriva, och säkert blir det en hel del trevliga samtal Också, som vanligt när vi ses, trevligt.

Och ikväll blir det mys på viskan med tjejligan. Perfekt.

Tänkte även berätta att vi hade en helt underbar kväll tillsammans igår jag , Lollen och Matilda! Vi åt thai, prata och skratta, Underbart.

Lite bilder. Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad att du finns.Mormor

Louise Johansson sa...

Vi hade en underbart mysig alla hjärtans dag! <3 Tack för den fina ni:)