torsdag 23 februari 2012

Älskade vårkänslor.

Idag har vi sen föreläsning och de är väldigt ovanligt, föredrar egentligen att sluta tidigt men idag känns det rätt ok att börja 12.30.

Har haft en härlig förmiddag hemma, tyckte jag gick upp tidigt men insåg att jag hann långt ifrån allt jag ville, som vanligt räcker inte tiden till och jag fick stressa på slutet för att hinna, att det alltid ska bli så?
Jaja jag har börjat acceptera att en av mina ärvda egenskaper är tidsoptimist och att jag tror att tiden ska räcka till mer än den gör.. och jag har min pappa att tacka för det, haha!!

Vädret idag är som ni nog märkt helt fantastisk och jag har fått massa vårkänslor, längtar efter våren något otroligt mycket!
Kände att jag ville inviga min nya vårjacka idag, men att de kanske var lite tidigt då jag inte vill återvända till min vinterjacka igen när jag väl börjat med vårjacka, man vill ju inte ta ut segern i förskott, de är ju trots allt bara februari än.. Så vinterjacka blev det trots att den idag är 100 gånger för varm så kan ja ju inte ångra mig nu.

Nä nu är ja snart på skolan.
Ha en fin dag alla läsare. Pusskram

Inga kommentarer: