tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag.

Det är den 14 februari och det innebär att det är kärlekens dag, alla hjärtans dag. Jag har lite blandade tankar om just denna dag, jättemysigt att det finns en dag speciellt för kärlek, men anser att varje dag ska vara fulla av kärlek. Sen förknippar många denna dag med kärlek till partner men ska vi inte visa kärlek för alla i vår närhet? , de heter ju ändå ALLA hjärtans dag, själv ska jag detta året fira med två av mina bästa vänner och de känns hur mysigt som helst!!

Kände att ja ville dela med mig av lite tankar om denna dag och hoppas nu att ni funderar lite extra på att ge alla ni tycker om kärlek, inte bara idag utan varje dag.

Mängder av kärlek från mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kärlek i massor! Everyday! Älskar dig och du är bäst. Din kärlek märks varje dag vilket är en gåva. Puss från din mamma