söndag 29 januari 2012

Min farmor.

Idag fyller min kära farmor 70år, och vill önska henne ännu ett stort GRATTIS. Vi var på kalas hos farmor och Leif igår för att fira farmor. Vi hade en underbart trevlig kväll tillsammans, då jag inte fotade tänkte ja hänvisa er till min kära Jackies blogg där hon skrivit lite fina ord om kvällen.

http://www.huijeng.blogspot.com/2012/01/70-arskalas.html

Min farmor är en helt underbar person som alltid vill allas bästa, hon planerar och fixar för att det alltid ska bli så bra som möjligt, vilket hon lyckas bra med. Min farmor har även mycket humor och känns väldigt ungdomlig, vi har alltid lika kul när vi träffas. Sen jag föddes har min farmor alltid varit där för mig. Vi har under åren kommit varandra nära och jag vet att jag alltid kan lita på min farmor.
Jag är så glad över min fantastiska farmor.





Hoppas din dag varit bra farmor, Grattis igen!!!

Puss

Inga kommentarer: