tisdag 1 november 2011

Hemtenta.

Ja, de är min sysselsättning denna veckan, känns ganska mycket just nu men ska jobba på så mycket jag kan idag så kommer man nog in i det snart. Kursen vi har läst nu heter mångfald i arbetslivet och den har varit väldigt intressant och lärorik, inte nog med det har lärarna vart nice och min studiegrupp helt underbar, känns nästan lite tråkigt att denna kurs redan är slut.. men förhoppningsvis blir resten av min 3-åriga utbildning också bra;)



Lite roligt ska jag ju såklart hinna med i veckan också, igår var jag och Lollen tex. och gjorde i ordning våra naglar, första gången för mig och jag är super nöjd, känns kul med lite extra lyx i vardagen.. här är en liten bild på hur dom blev..





Jackie har lagt upp lite bilder från vår utekväll i lördags så för dig som vill se dem har ni adressen till hennes sida här..

http://jackiiie89.blogspot.com/2011/10/la-gente-esta-muy-loca.html

Nu tillbaka till böckerna. puss.

Inga kommentarer: