tisdag 13 september 2011

REGN

Som alla boråsare säkert har lagt märke till, regnar det otroligt mycket idag, allt är blött och jag längtar bara tillbaka till sommar och sol och speciellt Tunisien, men som tur är har jag i alla fall mina gummistövlar som kommer till stor användning dagar som denna..



Jag vet att många undrar hur det går med pluggandet, till er kan jag säga att de går framåt och är intressant, och i torsdags hade vi finsittning och det var mycket trevligt här är lite bilder från detta...



Josse, Madde och jag



några av killarna i klassen, Martin, Fadi, Dennis och Emil


Helgen som var har även bestått av Liseberg, tjejkväll, plugg och Gekås. har tyvärr inte så mycket bilder från detta men måste ju i alla fall lägga upp en bild på mina söta tjejer




Blev ett kort litet inlägg idag men bättre än inget alls...

Hoppas ni har de bra i regnet allihop och ge er inte ut i onödan, det är ju en perfekt dag att sitta inne och tända massa ljus på.

Inga kommentarer: