onsdag 7 september 2011

Formex

Helgen som var spenderades i Stockholm, det var hotell, bio, god mat och såklart Formex som gällde!!

Vi åkte upp på fredag morgon och åkte direkt till mässan, där spenderade vi både fredagen, lördagen och söndagen, det är ju så mycket att se och hela stämningen där är fantastisk, man vill inte missa något.. Jag har fått massa inspiration och är så sugen på att designa och pyssla, ska verkligen försöka att hinna med detta även om jag nu för tiden är student och har mycket plugg... men man får ju trots de inte glömma av att göra det man älskar i livet!!

Som ni nog förstår var helgen underbar och vi hade väldigt kul, Lollen, min kära vän som nu mera bor i Stockholm var med på mässan 2 dagar vilket också var väldigt trevligt!! här kommer lite bilder från helgen...



Jag utanför mässan

Vi hann även med några föreläsningar på mässan, väldigt intressanta, alltid kul att lära sig lite nytt och få lite nya idéer och tankar



Personlighet i inredningen/färger och dess påverkan,Ernst Kirchsteiger



Om hur du hittar en personlig inredningsstil, Jimmy Schönning



Jag och mamma redo för middag och (lurigheter)haha



Samlade vid chokladfontänen, vart annars;)



Jag och blommorna



Lollen och blommorna



God mat med "gänget"



Syster och jag

Ja de va lite om Stockholms helgen nu ska ja plugga lite till..

Kärlek från mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt få se lite från mässan, den är lite för stor för mig...Sågar och hittar på en massa nya saker....Kram.Mormor

PysselSkafferiet♥ sa...

Hej gumman! Så underbart vi hade det på Formex och så mycket skratt och bus, hahahaaaaaa.
Kram mamma♥