tisdag 28 juni 2011

Midsommar&Födelsedag

Fredagen den 24 Juni var det midsommarafton, inte nog med det så var det även min födelsedag! Jag började dagen med att familjen sjöng vid 6.00 på morgonen, fick frukost och några presenter, sedan var det jobb som gällde, där bakade vi tårta och hade faktiskt väldigt mysigt! när jag kom hem från jobbet hade mamma gjort tårta och familjen fikade tillsammans, efter de vart det dags för midsommarfirande, lollen kom och hämtade mig, och vi åkte mot Varberg, på vägen åt vi ännu mer tårta, lollen hade nämligen gjort en jättesöt födelsedagstårta till mig!



Vi gjorde första stoppet i Björkäng hos mina kusiner, där dom firade midsommar, va där en stund innan vi åkte vidare till Ängarna, där vi skulle på midsommarfest/25års-fest!





















Vi hade en riktigt härlig midsommarfest, jag och lollen sov sedan i bilen, hur nice som helst!

På lördagen fortsatte vi vår resa mot Falkenberg, där vi skulle fira mig hos min pappa!


Jag


Jackie fixar


"Syster och bror"


Underbar stund i solen


Mys


Haha


Stranden


Lollen


Pappa och Mamma


Storasyster och Lillebror

Vi hade en underbar eftermiddag/kväll med grillning, mys, solning, drinkar, poker, stranden och solnedgång!!!

Vill tacka än en gång för alla gratulationer, presenter m.m. Ni är bäst!!

Love from Malin

Inga kommentarer: