lördag 23 april 2011

Påsk

Uppdateringen har vart dålig, tror dom flesta av er vet varför och har full förståelse för detta..

Idag är det i alla fall påskafton och jag ville bara passa på att önska mina läsare en riktigt Glad Påsk i detta underbara väder!!

Här kommer några bilder på härliga påskägg





Dessa gröna ägg gjorde jag till mina yngsta bröder, Wille och Elias!!









Detta vita ägg gjorde jag till mitt rum, som inrednings-detalj nu till påsk!



Dessa underbara ägg gjorde mamma för att ha på vår härliga altan!



Varma kramar från Mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varma kramar tillbaka från mormor och morfar vi tänker på er.Titta in på Skillingaryd.nu sen Värnamo. nu så ser du kusinerna.

Arja sa...

Hejsan tjejen!
Vilket ljuvligt påskägg du har gjort... skulle även passa in hos mig ;O) Och kortet på dig så superfint... ha en riktigt mysig lördag. kramelikram Arja

Stina sa...

Det är tomt här utan dig! Fast du gör ju bäst nytta där du är :-)
Påskhälsningar och Påskkramar till er alla i Falkenberg.
/Michael