torsdag 17 mars 2011

Torsdag.

Dagarna bara går och bloggandet hinns liksom inte riktigt med.. Men ska göra ett försök idag, men med allt som hänt sen sist jag skrev blir det väl svårt..

Pappas födelsedag som jag skrev om sist blev i alla fall superlyckad, vi åt god Italiensk-buffé och tårta, whiskyprovar-glasen som va i paketet gick också hem, kanon!!

Jag tänkte även berätta lite om återförsäljarträffen i lördags hos Reprint. Vi fick pyssla massa roliga saker, tex. stämpla på örngott och dekorera påskägg, vi åt gott och hade jättetrevligt, vi har vart med några år och man har under åren lärt känna många härliga människor från butiker runt om i Sverige, så det är alltid lika roligt att återförenas på träffarna!! Så dagen och kvällen var som ni förstår toppen!!











På söndagen åt vi god frukost och åkte sedan tillbaka till Borås, vi gjorde såklart ett stopp på Gekås på vägen, ett måste liksom!;)


Lillebror och mamma på Gekås

Väl hemma i Borås åkte jag och Jenni vidare på en lite tripp, vi skulle nämligen göra ett besök i Falköping hos farmor och Leif.
På måndagen kom även Jackie upp och vi hade ett par underbara dagar tillsammans, vi hade så kul att jag till och med glömde fota, kom på att jag hade kameran när vi va påväg hem så de är vad jag har att bjuda på!





Nu ska jag fixa lite här hemma innan det blir jobb i butiken!

Kramar från Mig!!

2 kommentarer:

Stina sa...

Du ÄR bäst! Vilka underbara åf-träffar vi har varit på. Fina bilder som alltid.
"Everyday, everywhere & always"
Din Mamma♥

Arja sa...

Hejsan svejsan!
Vad mysigt det ser ut och vad fina kuddarna blev. Ullared... vad köpte ni hihi?
Kanske ses imorn kram kram ♥