torsdag 27 januari 2011

Stockholm

Nu tänkte jag dela med mig lite av våra underbara dagar i Stockholm.

Vi åkte upp torsdagen den 20:de Januari, när vi kom upp till Stockholm åkte vi direkt till Stockholmsmässan, där den stora formex-mässan ägde rum, det är en så fantastisk känsla att gå där bland montrarna och kolla på alla underbara saker och träffa alla härliga människor. Min kära vän Lollen var också med en stund och vi gick på en väldigt intressant föreläsning med Ernst Kirchsteiger. Senare på dagen gick vi förbi en superfin monter med ett gigantiskt fat av ostbågar, detta va Maria Montazamis monter där hon lanserade sin nya väskkollektion, det bästa av allt var att hon själv va där, så jag och mamma passade på att byta några ord med henne och bli fotade, superkul eftersom vi båda tycker att hon är en såå härlig person, vi hade ju ångrat oss om vi inte gjorde de liksom!!
På vägen ut passade vi på att gå till våra "favorit" företag som hade jättemycket fina grejer som vi bara va tvungna att köpa in till butiken, vi blev bjudna på mousserande vin och mingel, en jättetrevlig stund där.
Kvällen och dagen avslutades på hotellet med handbollsmatch, Sverige-Polen såå spännande!!

lovely day!!

Här kommer lite bilder från dagen!







Lollen,Lisen my friend







På fredagen var det dags för en heldag i Stockholm med mamma, blev shopping, lunch och en tur i Gamla stan och på slottet, mysigt!!




På lördagen var det återigen dags för mässan, det blev ännu en toppendag där med många fina inköp till butiken.



Jag på mässan.

Dessa dagar va fantastiska och vi fick massa inspiration och glädje med oss hem!!<3

1 kommentar:

Arja sa...

Hejsan tjejen!
Låter som ni har haft hur bra som helst. Ja, eller jag hade nog inte väntat mig något annat heller :O) av två "pinglor" som er. Ernst... han hade jag ju gärna bytt lite ideer med hahahaaaa. Har du inte fler bilder från montrarna... smygtagna hihi för man får tydligen inte fota där inne!!

trevligt att träffas idag
ha det bäst kram kram Arja